- Klik hier om de Review van dit product te lezen !
- Wij adviseren bol.com om Datel Action Replay Powersaves 3DS aan te kopen.
- Officiële site: https://powersaves3ds.maximummemory.com/
Wat in de verpakking zit:
De verpakking bevat:
- Een (standaard) USB kabel
- De Powersaves adaptor
- Een Powersaves 3DS licentie code
! Gek genoeg zit er geen installatie CD in de verpakking, je kan de software wel downloaden van het internet.
Het installeren van de Powersaves 3DS software:
OPTIE 1:
- Ga naar de website: www.codejunkies.com/manual/3DS/powersaves/ OF https://powersaves3ds.maximummemory.com/
- Download de software onder de titel “Powersaves 3DS Software”
- Unzip het bestand. -> Klik op de rechter muistoets en selecteer “alles uitpakken” (=Extract All)
- Klik een paar keer op volgende, zodat het bestandje wordt uitgepakt.
- Er zal nu een mapje verschijnen op de plaats waar je het bestandje uitpakte.
- Dubbelklik op de “powersaves_setup_vx.xx.exe” in het uitgepakte mapje, om de installatie te starten.
- Volg de instructies op het scherm om de software te installeren.
- Wanneer je voor de eerste keer de 3DS Powersaves opstart zal hij vragen om je licentie ( license key) samen met een email adres in te voeren. Je krijgt GEEN emails van Powersaves 3DS, je hebt je email adres WEL nodig wanneer je de licentie code zou verliezen OF wanneer je support wil vragen voor je 3DS Powersaves.
OPTIE 2:
- Download de setup.exe van onze site. Klik hier om powersaves_setup_v1.21.exe te downloaden. Mogelijk zal deze na installatie vragen op te updaten.! Het kan zijn dat de antivirussoftware of browser even aan alarm geeft, maar dit bestand is veilig !
- Dubbelklik op powersaves_setup_v1.21.exe & volg de instructies op het scherm.
Het aansluiten van je 3DS spel:
Wanneer je met de Powersaves 3DS Software wil werken MOET de Powersaves adaptor worden aangesloten & moet er een (ondersteund) spel in de Powersaves adaptor zitten
Je moet de powersaves adaptor op de volgende manier aansluiten:
De Software:
PC/Cartridge tab:
Vanuit deze tab kan:
- je een back-up maken (met de “Backup” toets)
- een eerder genomen Back-up terugzetten (met de “Restore” toets)
- een eerder genomen Back-up verwijderen (met de “Delete” toets)
! Zoals je kan zien op de linker afbeelding kan je heel veel back-ups maken, het is wel aan te raden oude back-ups te verwijderen zodat je pc niet vol raakt !
Preset Powersaves tab:
Hier plaatst het team van Power saves hun save files.
Dit is niet mogelijk voor alle games, want Nintendo doet zijn best om ze te beveiligen.
Zo kunnen er geen Powersaves gemaakt worden voor Pokémon X & Y en Pokémon Omega Ruby & Alpha Sapphire.
De beveiliging van Nintendo is ook de reden waarom er GEEN Pokésav kan gebruikt worden met de nieuwere games.
Customizer (Codes) Function tab: – (belangrijkste tab)
Net als bij een Action Replay DS(i) / 3DS staan hier de cheat codes voor het spelletje dat in de Powersaves adaptor zit.
Klik de cheats aan die je wenst te activeren (vb: Max Money) en schrijf ze weg naar je save. (druk op de “Apply knop”)
Er wordt dan een back-up gemaakt van de save file op het spelletje waarna de cheat(s) geactiveerd worden in de save file.
Wanneer het zou fout lopen kan je jouw oorspronkelijke save herstellen door de back-up terug te zetten. (zie PC/Cartridge tab)
! Het wordt aangeraden niet te veel cheats in 1 keer te activeren om vastlopen van het spel te voorkomen.
!! Wanneer de software gegevens van het spelletje leest mag je dit NOOIT verwijderen uit de computer, om zo beschadiging van het spelletje te voorkomen.
Options:
Er zijn nog een paar opties beschikbaar in de software, het wordt aangeraden deze NIET aan te passen.
In Opties zie je de geregistreerde licentie (=license key) en het email adres waarmee de licentie geactiveerd werd.
Verder kan je hier ook nog de automatische back-up functie in en uitschakelen, maar het wordt niet aangeraden om de back-up uit te schakelen. Het kan immers altijd fout gaan bij het cheaten, een back-up is dus erg handig.
Technical Support / Technische ondersteuning:
Heb je vragen ? Raak je er niet aan uit ?
Stel je vraag op ons Forum.
Van de Fabrikant uit is deze enkel mogelijk in het Engels:
Before contacting Datel’s customer service department, please ensure that you have read through and understood the information in this user guide. Please ensure that you have information on when and where you purchased this product to hand.
Datel Customer Services Europe:
Customers Services, Datel Design & Development Ltd Stafford Road, Stone, STAFFS. ST15 0DG UNITED KINGDOM
Email: support@datel.co.uk Web: http://uk.codejunkies.com/support