Zou jij iets waard zijn op het slagveld ? Wat als het leger je oproept ?

Home Forums Wetenschap, cultuur, politiek & techniek Zou jij iets waard zijn op het slagveld ? Wat als het leger je oproept ?

Weergave van 6 reactie threads
  • Auteur
      Mava
      Deelnemer

Zelensky roept iedereen die dat kan op om ten strijde te trekken tegen het Russische leger. Alle inwoners die dat willen kunnen een wapen krijgen om mee te vechten. Ook doet Zelensky een dringende oproep aan het Westen.

Hij heeft het dan vooral over mensen die tussen de 18 & 60 jaar zijn, die mogen ook zijn land niet meer verlaten.

Maar wat zou jij doen als Nederland of België dat vraagt ?

Het is raar om te schrijven, maar als Putin de Navo aanvalt zou dit realiteit kunnen worden.

Zou je ook iets waard zijn op het slagveld ?

Ik zelf ben medisch afgekeurd door het leger.

Een opleiding mocht ik wel aanvangen, maar als technische staf. Uiteindelijk was ik ook door die opleiding niet door :fluiten

Kortom niets waard op het slagveld :unsure:

BRON quote: RTL nieuws

CleoPetra
      Deelnemer

Mijn ouders zíjn net naar hier verhuist omdat het hier veiliger is.

Als het uit de hand loopt zijn we de eerste om te vertrekken. Vermoedelijk terug naar Egypte.

Zou wel jammer zíjn van mijn studies.

Maar liever een hele dag hoofddoek op mijn hoofd dan een kogel door het hoofd.

Muza
      Deelnemer

Ik zou toch eerder vluchten maar naar waar.

Familie heb ik wel, maar we hebben al ongeveer 10 jaar geen contact meer.

Voor het leger zou ik wel wat kunnen denk ik. Met een geweer schieten lukt wel. Maar ik ben ook kapitein van een grote jacht en in het dagelijks leven vrachtwagen chauffeur.

Yìhán
      Deelnemer

Dat jullie maar gaan, ik ben (bijna) 15 jaar mij hebben ze niet nodig. :DD

Stormy
      Deelnemer

Met mij zijn ze niks.

Kleurenblindheid helpt niet in gevechtsituaties.

Alvorens ik een gecamoufleerde soldaat van een struik heb onderscheiden, ben ik al lang dood. :DD

w&k
      Deelnemer

Aan mij gaan ze niet zoveel hebben denk ik. Heb nog nooit een geweer vast gehad en zo goed in schietgames ben ik niet. In Mario kart ben ik veel beter. Dus als ze snel materiaal nodig hebben aan het front dan super slide ik er wel naartoe. :p

Ik ben enkel goed in het bestuderen van kaarten. Misschien hebben ze dit nog ergens nodig in het reserve team

November
        Deelnemer

Ze kunnen je vast wel gebruiken, dan rijden ze niet verloren met de tank.

Anderzijds nemen ze meestal geen kikkers aan voor navigatie :lol

Ik hoop dat dit nooit hoeft.

Als je niet te kiezen hebt zal het ook wel moeten. Mezelf kennende zou ik het dan ook wel goed doen.

w&k
          Deelnemer

Hahaha kikkers gebruiken ze niet al te vaak voor navigatie maar je weet maar nooit hé 😉 .
          Het camouflagepak heb ik wel altijd aan.
          ’s nachts moet ik mijn mond wel leren houden dan kwaak ik veel te hard.

Tecna
            Deelnemer

Ho jij Crazy Frog :XD

Tecna
      Deelnemer

Oo dat stressvolle Europa.

Ze doen de mensen daar met van alles schrik aan. Covid, taxen, oorlog.

Ik ga het toch niet snel missen. Al zijn er hier ook wel wat problemen.

Weergave van 6 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.