- Dit onderwerp bevat 6 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren geleden door .
Weergave van 4 reactie threads
Weergave van 4 reactie threads
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Home › Forums › Console vragen › Zou je de opvolger van de Nintendo Switch meteen kopen
Er is nog geen opvolger bekend. Maar ik vraag me af of je meteen een nieuwe zou kopen?
Ik persoonlijk wel want mijn Switch heeft zijn beste tijd gehad.
Geheugen vol, begint ook meer lawaai te maken en ik denk dat ik al 10 controllers heb gekocht. Die gaan altijd stuk.
Op voorwaarde dat de controllers beter zijn zou ik hem wel meteen kopen.
Bij mij zit het geheugen totaal niet vol. Maar ik koop mijn spelen meestal fysiek in een winkel. Downloaden op de Switch is meestal duurder
Hangt van de games die er op uit komen of als je er de games kunt op overzetten.
Eigenlijk ben ik nu nog te druk bezig met Pokemon
Ja want in de eerste generatie zit vaak nog een fout waardoor er later ROM’S op kunnen gespeeld worden.
Ik heb nog altijd een oude Nintendo DS met een DSTT kaart met daarop enkele legale rom’s. De Nintendo DS is nog altijd beter dan op een Brick game te zitten spelen
Voor de mensen die geen Brick game kennen :https://www.bol.com/be/nl/p/retro-tetris-game-boy-spelcomputer-voor-kinderen-tetris-spelcomputer-spelcomputer-met-spelletjes-tetris-3d-tetris-dual-jumbo-brick-game
Nee ik zou hem niet meteen halen.
Ik verwacht ook niet dat er meteen veel en goede games op een nieuwe Nintendo uit zijn.