Zou je de opvolger van de Nintendo Switch meteen kopen

Home Forums Console vragen Zou je de opvolger van de Nintendo Switch meteen kopen

Weergave van 4 reactie threads
  • Auteur
      layla
      Deelnemer

Er is nog geen opvolger bekend. Maar ik vraag me af of je meteen een nieuwe zou kopen?

Ik persoonlijk wel want mijn Switch heeft zijn beste tijd gehad.

Geheugen vol, begint ook meer lawaai te maken en ik denk dat ik al 10 controllers heb gekocht. Die gaan altijd stuk.

Flora
      Deelnemer

Op voorwaarde dat de controllers beter zijn zou ik hem wel meteen kopen.

Bij mij zit het geheugen totaal niet vol. Maar ik koop mijn spelen meestal fysiek in een winkel. Downloaden op de Switch is meestal duurder  :-/

goud11je
      Deelnemer

Hangt van de games die er op uit komen of als je er de games kunt op overzetten.

Eigenlijk ben ik nu nog te druk bezig met Pokemon B-)

Bloom
      Sleutelbeheerder

Ja want in de eerste generatie zit vaak nog een fout waardoor er later ROM’S op kunnen gespeeld worden.

Ik heb nog altijd een oude Nintendo DS met een DSTT kaart met daarop enkele legale rom’s. De Nintendo DS is nog altijd beter dan op een Brick game te zitten spelen

Voor de mensen die geen Brick game kennen :https://www.bol.com/be/nl/p/retro-tetris-game-boy-spelcomputer-voor-kinderen-tetris-spelcomputer-spelcomputer-met-spelletjes-tetris-3d-tetris-dual-jumbo-brick-game

Cox Cos
        Deelnemer

De Brick Game Boy is echt wel old school.

Op je Smartphone.m kunnen ook spelletjes eenvoudige gespeeld worden.

Maar er bestaan inderdaad wel leuke games voor DSTT. Al denk ik niet dat die 100% legaal zijn.

Stormy
      Deelnemer

Nee ik zou hem niet meteen halen.

Ik verwacht ook niet dat er meteen veel en goede games op een nieuwe Nintendo uit zijn.

November
        Deelnemer

Het is niet omdat er een nieuwe console uit komt dat je oude niet meer werkt.

Ik zou pas een nieuwe halen als er een nieuwe Mariokart of Pokemon game uit is of wanneer mijn oude defect is natuurlijk.

Weergave van 4 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.