Welke Ultra Beast is best voor team ? (GO fest 2022)

Home Forums Pokémon GO Welke Ultra Beast is best voor team ? (GO fest 2022)

Weergave van 4 reactie threads
  • Auteur
      Alexia
      Deelnemer

Ik heb verschillende ultra beasts kunnen doen. Maar welke is de beste voor je team ?

Flora
      Deelnemer

Moeilijke vraag omdat dit van je team afhangt.

Alleen Pheromosa is echt af te raden, want die heeft de laagste max cp en heeft het zelfde type als Buzzwole.

Buzzwole is een goede fight of bug pokemon.

Xurkitree is een goede elektrische Pokemon.

Nihilego is een goede poison / Rock pokemon.

Poison is natuurlijk goed tegen Fairy wat een hoge Nihilego goed maakt. Maar voor raids kan je even goed 6 mínder hoge hebben dan 1 op max cp.

layla
        Deelnemer

Ik ga voor de Xurkitree ik heb alleen Zekrom & Magnezone als hoge elektrische pokemon.

Bloom
      Sleutelbeheerder

Pheromosa valt zeker af. Pheromosa is enkel voor de pokédex te vervolledigen, er zijn heel wat vecht pokémon die hoger zijn en minder zeldzaam zijn.

• Machamp is max 3,056 CP zonder XL, deze is makkelijker te verkrijgen en heb je vast reeds.
      • Conkeldurr is max 3,337 CP zonder XL candy, ook die kan je reeds hebben, maar deze is wel veel zeldzamer.
      • Bewear 3117 CP zonder XL, hier is net event van geweest en je kan ze ook af en toe vangen.
      • Gallade 3093, deze heb je zeker en vast helemaal niet zeldzaam en hoger dan Pheromosa

En dan de iets zeldzamere (maar het zijn geen legendarische):

• Heracross 3101 CP zonder XL ok moeilijk te krijgen maar hij is reeds verschillende keren uit geweest, je kan hem dus hebben.
      • Kommo-o 3309 CP zonder XL, minder geschikt als fight + heel zeldzame pokémon maar minder zeldzaam als een Pheromosa. Je kan hem namelijk vangen, uit eitjes krijgen en in de toekomst zit hij vast ook in raids (1-ster onder evolutie, 4-ster hoofd evolutie)

Dan heb je nog Zamazenta, die is wel legendarisch maar gaat richting de 4000 CP. Deze is nu voor de 2de keer uit. Het jammere aan Zamazenta is dat deze geen snelle vecht aanval heeft. dit maakt hem minder geschikt voor RAIDS.

goud11je
        Deelnemer

Mooi overzicht Bloom.

Dit zijn meteen de beste gift Pokémon in Pokémon GO

goud11je
      Deelnemer

Stella geeft dit reeds aan in haar gofest topic.

Nihilego lijkt me de handigste. Fairy & fly komen soms voor raids en met deze pokémon kan je ze beiden aan.

GERUCHT !!

Het internet verwacht dat Lunala en Solgaleo beschikbaar worden in pokémon GO. Dit zijn de evoluties van Cosmoem.
      Die hebben als weakness Ghost & Dark.

Cosmog -> Cosmoem -> Lunala of Solgaleo

Het kan een goed idee zijn om rarecandy op te sparen voor deze pokémon want die zijn zoals Groudon & Kyogre echt wel krachtig.

Winter
        Deelnemer

Het is Deoxys nu, die is echt niet de moeite.

Mewtwo is veel beter.

En ja er is een Cosmog kostuum uit, vermoedelijk niet wat je verwacht had :scratch:

Yìhán
          Deelnemer

Meteen de reden waarom ik niemand vind om te raden en ik heb hem nog maar 1 keer gevangen

Bloom
            Sleutelbeheerder

Tegenwoordig is er een andere Raid pokémon om de 14 dagen. Dat is best wel snel, zo kan je moeilijk echt veel candy verzamelen.

Van Deoxys zijn alle vormen uit, je zou er dus nog 3 moeten doen.

Ter informatie de 4 Deoxys vormen:

1. Deoxys Normal
            2. Deoxys Attack
            3. Deoxys Defense
            4. Deoxys Speed

Vorig topic over Deoxys:

Deoxys is niet goed in go

Stella
          Deelnemer

Jammer maar begrijpelijk, iedereen heeft net meer geld uitgeven. Dus zet je nu een minder gewilde pokemon in Raids. Zo kunnen spelers recupereren en er bij een echt gewilde pokemon voor gaan.

Flora
      Deelnemer

Cosmog is uit maar alleen in opdracht:

Bekijk dit filmpje voor meer informatie:

Yìhán
        Deelnemer

Mijn Engels is niet goed genoeg om die kerel te verstaan maar ik begrijp zijn opmerking wél.

Weergave van 4 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.