- Dit onderwerp bevat 4 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren geleden door .
Weergave van 3 reactie threads
Weergave van 3 reactie threads
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Home › Forums › Teksten, Projecten & Ontwerp › The Bibites – Resulaten van de maker zijn tornooi
Ik heb dit maar bij schrijvers & ontwerp geplaatst aangezien dit toch geen volwaardig nieuwsbericht waard is.
Léo Caussan kondigde op zijn Youtube kanaal aan dat hij een tornooi zou organiseren. Hij heeft intussen de resultaten verfilmd.
Een beetje jammer vind ik dat er maar 2 afleveringen zullen verschijnen. De selectieronde & het tornooi zelf. Hier hadden veel meer & kortere filmpjes kunnen van gemaakt worden. Maar dat is mijn idee natuurlijk.
Er waren in totaal 86 deelnames.
Niet echt zoveel als je bedenkt dat iedereen die Engels verstaat kon meedoen en dat er ook geen speciale eisen aan je Bibit werden gesteld.
Selectie ronde:
Mijn oog viel op 1 specifieke Bibit, namelijk Grey Goo. De uploader Kamil Krzywda heeft er vermoedelijk niet veel tijd in gestoken. Er is toch maar een heel kleine kans dat iemand zijn Bibit effectief Grey Goo noemt en dat dan nog eens de kleur en eigenschappen matchen met de Bibit die origineel in mijn tekst stond.
Grey Goo was de bibit file in de eerste versie van mijn tekst.
Hij is nooit getest met de tornooi settings tenzij (Kamil Krzywda dit deed) en ik verwacht niet dat die echt goed was.
Grey Goo is ook bij ons niet meer te downloaden aangezien we veel betere Bibites hebben na de simulatie van D.eigenaar, zie bij Bibits Insectis. (Download link Insect-Bibites.zip)
De Bibits die het dichtste komen bij de originele Grey Goo heeft de volgende naam in de zip file.
Logisch dat enkel die genomen werd. Je tekst was op de start van het tornooi.
Als je Bibites en Downloaden intikt kom je op Hobbygamers terecht.
Dit is net waar Hobbygamers goed in is. Het bespreken van een side “game” en het delen van save files.
Dit had toch wel een nieuwsbericht mogen zijn.
Ik ben toch altijd verrast waar ik hobbygamers ergens tegenkom.
Leuk om te horen dat de bibite gebruikt werd