Speelt er iemand TemTem?

Home Forums Pokémon & Temtem Forum Speelt er iemand TemTem?

• Dit onderwerp bevat 9 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren geleden door Mava.
Weergave van 7 reactie threads
  • Auteur
      Mava
      Deelnemer

TemTem is uit op Nintendo Switch, heeft het zin dat ik er iets over schrijf ?

Ik denk er namelijk in de loop van komende weken aan te beginnen.

Laat iets weten, bij geen of weinig reacties besluit is dat de game niet leeft en niet de moeite is om er tijd in te steken.

Ik heb hem nog niet gekocht, maar hij staat voor ~45 euro in de game winkels.

Bloom
      Sleutelbeheerder

Ik vrees dat er nog weinig interesse voor is omdat er nieuwe pokémon games uit zijn / komen.

Bovendien heeft het heel lang geduurd alvorens het uit kwam op de Nintendo Switch waardoor TemTem fans hem vast al uit hebben gespeeld op Steam.

November
      Deelnemer

Ik heb hetzelfde probleem.

Het is te duur om zo even te proberen en je weet al dat het mínder is dan echte Pokemon.

Ik heb wel interesse in meer informatie over de game. Misschien kan ik dan beter beslissen of ik hem koop.

w&k
      Deelnemer

In mijn ogen zou ik het niet kopen om er een review over te schrijven. Er zijn verschillende live streams onlangs geweest op youtube waar je een goed beeld krijgt over wat de game kan.

https://www.youtube.com/watch?v=nkP6dmMqMeE

Een tekst schrijven over TemTem lijkt me wel handig voor mensen die op zoek zijn naar info.
      Hoe meer bezoekers op de website hoe beter ;o) .

Stella
        Deelnemer

Kopen zóu ik niet doen zo vlak voor Pokemon. Tenzij je dat echt graag speelt natuurlijk.

Ik heb nog wel een oude tekst over TemTem. Maar toen was hij uit voor PC.

Ik kan die wel aanpassen zodat deze opnieuw nuttig wordt.

w&k
          Deelnemer

Wel als jij nog een tekst hebt staan lijkt het me persoonlijk een goed idee om deze up te daten en op de site te plaatsen. Het lijkt me dan minder relevant dat Mava een soort van dubbelwerk zou doen. Je stopt er anders veel tijd in voor niets. Maar dat is mijn mening. Ik ben blij met elke tekst die op de site komt.

Winter
      Deelnemer

Je doet maar.

Maar de nieuwe pokemon is binnen een maand uit. Ik vraag me af of iemand nu nog een boodschap heeft aan TemTem.

Morganna
      Deelnemer

Veel te scherpe kleuren, en een tekenstijl van 10 jaar geleden niet mijn ding.

Stella
      Deelnemer

Ik heb vandaag  een berichtje gekregen dat Bloom het menu heeft aangepast. :good:

Ik heb mijn tekst in die categorie geplaatst en volg momenteel ook de laatste nieuwe Walktrough van de game op.

Als je nog wil schrijven, plaats het in de categorie TemTem. :bye:

Voor de Type chart heb ik 2 afbeeldingen bij Media gezet, die worden niet meer gebruikt door mijn review.

Nuttige Breeding info:

Mava
      Deelnemer

Ok, ik ga dus al zeker iets schrijven over breeding & de types TemTem.

Weergave van 7 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.