Larvesta hoeveel KM lopen?

Home Forums Pokémon GO Larvesta hoeveel KM lopen?

Weergave van 2 reactie threads
  • Auteur
      Darcy
      Deelnemer

Ik vraag me af hoeveel tijd het eigenlijk kost om Larvesta te kunnen evolueren?

Stella geeft wel aan hoeveel eitjes je ongeveer moet uit broeden maar niet hoe lang het duurt om dat te doen.

Ze komt uit op ongeveer 3 bags (dus 18 eitjes)
      SCHATTING 1: Ik denk dat we veilig kunnen stellen dat een hobbygamer instaat is 3 km / uur te wandelen tijdens het pokémon go spelen.
      SCHATTING 2: Aangenomen wordt dat een eitje ongeveer 2,5 km wandelen is. (dit is 5 km eitje met super incubator & 2km ei met gewone incubator)

De 10 km eitjes, met super incubator (dus 5km) komen pas uit na 100 minuten aan 3 km/uur.
      Op die tijd heb ik dus ook al 14 eitjes van 2 & 5km uitgebroed.
      Die zouden me 88 candy per 100 minuten moeten geven

Als ik de 14 eitjes naar de professor stuur heb ik ook al 14 candy en de 10 km eitjes geven 50 candy
      Dus na 100 minuten spelen heb je als het goed is 152 candy en 2 Larvasta uit 10 km eitjes (vermoedelijk 3 ster)
      Je komt dus uit op 1,52 candy per minuut.

Voor Evolutie zijn er 400 candy nodig en zal je dus 263 minuten nodig hebben, dat is dan ongeveer 4,39 uur.

Als je dat op 1 dag wil doen kom je op een wandeling van ongeveer 13 kilometer.

Laten we zeggen dat het aanbevolen is om in die week elke dag een beetje te wandelen of in het weekend de fiets of step te nemen. De Max speed voor pokémon GO is ongeveer 10 km per uur.

Link naar de nieuws pagina:

Hatch MET VEEL GELUK Larvesta !

Alexia
      Deelnemer

Mooie poging om dit te berekenen.

Maar je vergeet dat je altijd eitjes hebt ik je pokemon bag. Die moet je eerst uitbroeden alvorens je aan het event kan beginnen en dus klopt de berekening niet 100%.

Bloom
      Sleutelbeheerder

Dit topic mag dicht.

De berekeningen zijn fout aangezien niet uit elk eitje een Larvesta komt.

Als je per 90 eitjes 1 Larvesta krijgt dan moet je gemiddeld 450 km lopen voor, wil je 400 candy dan moet je ongeveer 11 250 Km wandelen.
      Dat is 6.5 keer van Brussel centrum naar Santiago de Compostella

Weergave van 2 reactie threads
  • Het onderwerp ‘Larvesta hoeveel KM lopen?’ is gesloten voor nieuwe reacties.