- Dit onderwerp bevat 5 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 3 maanden geleden door .
Weergave van 3 reactie threads
Weergave van 3 reactie threads
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Home › Forums › Teksten, Projecten & Ontwerp › Ik ben nog op zoek naar foto’s van goedgekeurde Pokéstops met omschrijving
Ik ben een tekst aan het voorbereiden met handige teksten voor het aanmaken van Pokéstops, maar zoek nog titels, omschrijvingen en foto’s van goedgekeurde pokéstops.
Tekst in voorbereiding:
https://hobbygamers.be/maak-goede-wayspots-pokestops-in-pokemon-go/
Het doel is zoveel mogelijk standaard teksten te hebben die ooit zijn goedgekeurd zodat je die altijd opnieuw kan gebruiken.
Zo duurt het minder lang om een pokéstop aan te vragen en is de kans groot dat je aanvraag wordt goedgekeurd.
Leuk idee, maar ik heb pokestops in de buurt met heel slechte omschrijvingen die er toch allemaal doorgekomen zijn.
Er zijn ook kaarten & apps waar je de omschrijvingen kan zien, misschien is dat een idee ?
<h3>Voorbeeld van een slechte maar toch goedgekeurde pokéstops:</h3>
Titel: HA HA HA
Beschrijving: Grafitti
<p id=”pageDescription” class=”muted “>Adres: Borreweg 49, 1180 Ukkel, Belgium</p>
<h2>En dit is nog een leukere:</h2>
Titel: Free Books Box
Adres: Jean Vander Elstplein 16, 1180 Ukkel, Belgium
@Stella: Aan jou zullen we niet veel hebben dan.
—
Ik versta Bloom volledig.
Het aanmaken van Pokéstops kost tijd, het is jammer als die dan toch wordt afgekeurd.
De laatste tijd worden er ook veel Pokéstops afgekeurd of zelfs verwijderd. Een goede omschrijving en titel helpt om een Pokéstop toch goed te laten keuren.
De 2de foto die je moet mee sturen is ook heel belangrijk. Zorg er zeker voor dat de Pokéstop ook in beeld staat. Zeker als de locatie niet voorkomt op Google Maps.
Beemstraat 34, 5311 AC Gameren, Nederland
Titel: Informatiebord biodiversiteit
Beschrijving: informatie bord over de biodiversiteit
Titel: Oisefagne – spar
Beschrijving: Informatiebord over fijnsparren
Wat is het? : Natuurbord / Informatiebord
Titel: Barrage de la rue des carriéres
Beschrijving: Créé pour réguler l’eau du cours d’eau qui passe à côté de la rue des carriéres
Wat is het? : Dam / voetgangersbrug
Beschrijving: chemin du ravel de la ville de Visé
Wat is het ?: Richtingsbord