Ik ben nog op zoek naar foto’s van goedgekeurde Pokéstops met omschrijving

Home Forums Teksten, Projecten & Ontwerp Ik ben nog op zoek naar foto’s van goedgekeurde Pokéstops met omschrijving

Weergave van 3 reactie threads
  • Auteur
      Bloom
      Sleutelbeheerder

Ik ben een tekst aan het voorbereiden met handige teksten voor het aanmaken van Pokéstops, maar zoek nog titels, omschrijvingen en foto’s van goedgekeurde pokéstops.

Tekst in voorbereiding:

https://hobbygamers.be/maak-goede-wayspots-pokestops-in-pokemon-go/

Het doel is zoveel mogelijk standaard teksten te hebben die ooit zijn goedgekeurd zodat je die altijd opnieuw kan gebruiken.
      Zo duurt het minder lang om een pokéstop aan te vragen en is de kans groot dat je aanvraag wordt goedgekeurd.

Stella
      Deelnemer

Leuk idee, maar ik heb pokestops in de buurt met heel slechte omschrijvingen die er toch allemaal doorgekomen zijn.

Er zijn ook kaarten & apps waar je de omschrijvingen kan zien, misschien is dat een idee ?

<h3>Voorbeeld van een slechte maar toch goedgekeurde pokéstops:</h3>

Titel: HA HA HA
      Beschrijving: Grafitti
      <p id=”pageDescription” class=”muted “>Adres: Borreweg 49, 1180 Ukkel, Belgium</p>

<h2>En dit is nog een leukere:</h2>

Titel: Free Books Box 

Adres: Jean Vander Elstplein 16, 1180 Ukkel, Belgium

Flora
      Deelnemer

@Stella: Aan jou zullen we niet veel hebben dan.

Ik versta Bloom volledig.

Het aanmaken van Pokéstops kost tijd, het is jammer als die dan toch wordt afgekeurd.

De laatste tijd worden er ook veel Pokéstops afgekeurd of zelfs verwijderd. Een goede omschrijving en titel helpt om een Pokéstop toch goed te laten keuren.

De 2de foto die je moet mee sturen is ook heel belangrijk. Zorg er zeker voor dat de Pokéstop ook in beeld staat. Zeker als de locatie niet voorkomt op Google Maps.

Flora
      Deelnemer

Beemstraat 34, 5311 AC Gameren, Nederland

Titel: Informatiebord biodiversiteit
      Beschrijving: informatie bord over de biodiversiteit

Titel: Oisefagne – spar

Beschrijving: Informatiebord over fijnsparren

Wat is het? : Natuurbord / Informatiebord

Titel: Barrage de la rue des carriéres
      Beschrijving: Créé pour réguler l’eau du cours d’eau qui passe à côté de la rue des carriéres

Wat is het? : Dam / voetgangersbrug

https://www.google.com/maps/@50.2148324,4.3716234,3a,73.7y,148.02h,82.36t/data=!3m6!1e1!3m4!1s_lYTwfpUMC61zvWwgU-mcw!2e0!7i13312!8i6656?entry=ttu

Titel: ravel Visé
      Beschrijving: chemin du ravel de la ville de Visé

Wat is het ?: Richtingsbord

Weergave van 3 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.