Hoeveel gaven jullie ongeveer uit op De laatste GO-fest?

Home Forums Pokémon GO Hoeveel gaven jullie ongeveer uit op De laatste GO-fest?

Weergave van 6 reactie threads
  • Auteur
      Flora
      Deelnemer

Ik heb er ~ 50 euro aan pokemon coins doorgejaagd.

Ik ging me nog eens goed voor, maar nu bedenk ik dat dit best wel veel is.

Kanttekening, ik heb elke dag wel 50 coins via Gyms.

Bloom
      Sleutelbeheerder

Goud11je schreef hier ook iets over in het Go Fest topic.

Vaak komt het besef van hoeveel je exact uitgaf pas de dag erna. :-/

Stella
        Deelnemer

Wat is veel uitgegeven?

De vraag dat je je moet stellen is: “Hoeveel mag een onvergetelijke dag met vrienden kosten ?”

Even vergelijken, een ticket voor een pretpark (Walibi) kost ook al ~45 euro (zonder parking).

Wanneer je naar een pretpark gaat krijg je geen souvenir mee. Bij pokemon GO heb je na het evenement toch altijd een leuke pokemon.

Wanneer je natuurlijk 50 euro aan remote raids uitgeeft van uit je luie zetel dan is dat inderdaad een dure dag geweest. Je hebt er dan ook minder aan gehad maar dat is je eigen keuze geweest.

Stormy
          Deelnemer

Ik voel me persoonlijk geraakt. Ik heb van thuis uit gespeeld omdat dit eenvoudig is.

Ik had geen tijd om te raidhunten.

Bovendien blijft mama meestal thuis wanneer de dochters met vriendjes Pokémon GO spelen.

Met alleen mijn 2 oudste dochters kon ik de raids net aan (30 sec over).

Winter
      Deelnemer

Ik heb ongeveer 20 euro aan raids uitgegeven. Maar nu doe ik ook geen remote Raids meer waardoor je op een jaar tijd niet zoveel uitgeeft.

layla
      Deelnemer

Ik heb van elke Raid pokemon 3 stuks gevangen maar niet meer dan dat.

Dus in totaal heb ik 9 raidpass gebruikt. Waarvan 2 gratis die ik staan had.

Daarnaast heb ik de unowns gevangen met de gratis incence.

Het laatste uur heb ik ik niet meer gespeeld.

Stormy
      Deelnemer

Ik heb elke dochter 50 euro gegeven in Pokémon coins. Dat is het me zeker waard anders komen ze toch niet genoeg buiten. Bovendien was er nog geen school.

Daarnaast kregen ze nog een picknick, drinken en snoep + alles wat een pokéhunter nodig heeft mee, zo moest ik niet koken en ook dat is onderdeel van het avontuur.

’s avonds waren het frietjes om de dag af te sluiten en dan hoor je als mama het hele avontuur.

Zelf heb ik 50 euro opgeladen, maar die zijn niet allemaal verbruikt.

Stormy
      Deelnemer

Voor de duidelijkheid mij hoor je niet klagen over het geld. Dit is nog altijd goedkoper dan ze naar een jeugdbeweging sturen. Bovendien weet ik hier zeker dat ze dingen samen doen, ook dat is belangrijk want op / na school volgt iedereen zijn eigen programma.

Pokémon GO is dus goed om mijn tiener dochters eens buiten te krijgen. Op een normale dag zitten ze in en rond het huis.

Hoe waren we zelf als tieners :fluiten

+ ik kan thuis toch niet weg door 2 kleine kinderen + de oudste dochters  zitten op een leeftijd dat ze zelf dingen moeten ontdekken. Mama moet niet overal bijzijn.

Mava
      Deelnemer

Na het lezen van Stella’s bericht ben ik enkel voor de elektric pokemon (Xurkitree) gegaan. De andere heb ik enkel voor de pokédex.

Hierdoor kom ik op ongeveer 5 euro uit. De meeste deed ik met de Raid pass die bij het ticket zaten.

Er waren ook opdrachten uit aan de stops waardoor je niet oneindig veel raids hoefde te doen.

Nihilego had ik reeds en goede vecht pokémon heb ik ook door verschillende Machamps

Weergave van 6 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.