Home › Forums › Pokémon GO › Pokémon GO – Gemeenschap / Community › Hobbygamers_be op Campfire ?
- Dit onderwerp bevat 6 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 2 maanden geleden door Darcy.
-
AuteurBerichten
-
-
30 juni, 2023 om 11:27 #14593BloomSleutelbeheerder
D.eigenaar heeft voorgesteld om een groep op campfire te maken om zo nieuwe leden aan te trekken en natuurlijk Pokémon GO te spelen.
Ik post de discussie ook open, want die vraag komt misschien nog.
Ik was eerst wel voor, maar ik heb nu toch mijn bedenkingen
- Welke locatie kies je dan ?
Hobbygamers is geen lokale groep, tenzij je Vlaanderen als lokaal bekijkt maar ik zie je nog niet 50 km rijden voor een raid of een event. - Ik heb de oude hobbygamers Pokémon GO groep weggehaald wegens te oud & te inactief (vooral sinds de update van de remote raid pass werd de groep minder nuttig)
- Hobbygamers gaat niet alleen over Pokémon GO, niet alle nieuwsberichten komen op de site, in de zomer is het populair maar in de winter hoor je er niets meer van en is vooral Mariokart, Bibites en de game van het moment populair (de laatste was Hogwarts Legacy)
- Wie beheert dat groepje dan ? Je moet er toch ook iets inzetten
- Als je geen nieuws post, dan moet je samenkomsten organiseren of Remote afspraken maken, maar hoe doen we dat dan ??
Ter info, ik ben mijn (Pokémon GO, Wayfarer, Nintendo, Steam…) account kwijt
- Welke locatie kies je dan ?
-
30 juni, 2023 om 11:55 #14596StellaDeelnemer
Campfire wordt weinig gebruikt er zal dus weinig winst zijn.
Moest er een actieve groep bestaan dan was dit een meerwaarde geweest, maar nu start je van op 0.
Ik stelde volgende plaatsen voor:
PLAATS TEGEN ARGUMENT Mechelen - Woont geen enkel lid O_O, maar iedereen moet even lang rijden om daar te garaken.
Colomapark Sint-Pieters-Leeuw Lokale groep is tegen, wegens geen behoefte aan de app + je zit dicht tegen Brussel die 2 mega groepen heeft. De Koekoek Asse - Geen actieve community meer
- Geen top plaats meer voor Pokémon GO (weinig Gyms, afgelegen)
- Geen parking
- Er zijn daar wel enkele spaws met zeldzame Pokémon. (stage 2 / 3) of ultra rare.
- Ter hoogte van de 1ste, 2de en links naast de 3de kapel.
- In de Koekoek is lekker eten & drinken + je kan spinnen tijdens het eten / drinken
Kapel OLV Ter Muilen - Was vroeger een top plek voor Pokémon GO
- Nu er meer stops & gyms zijn is dit niet meer zo speciaal
- Sluit ook al om ~18 uur
Brussel is uitgesloten wegens 2 heel grote groepen + overwegend franssprekende community Gent is uitgesloten wegens de grootste Pokémon GO groep van België
Antwerpen is uitgesloten wegens 2 heel grote groepen (Deurne is ook Antwerpen) Kapermolenpark (Hasselt) - Meer dan 1:30 rijden van uit Brussel & Antwerpen
Kortrijk – Begijnhofpark - Tegen een landsgrens (dus ver voor iedereen)
- Meer dan 1:30 rijden van uit Brussel & Antwerpen
- Vanuit Hasselt is het zelfs ~2:30 rijden
-
30 juni, 2023 om 15:31 #14602StormyDeelnemer
Het is een goed idee om via Campfire nieuwe bezoekers & leden op de site te krijgen.
Er zijn maar 2 samenhangende puntjes:
– Wie beheert het Campfire groepje
– Waar maak je het aan
Als het de bedoeling is om vooral nieuwe leden aan te trekken, dan moet het groepje zo dicht mogelijk bij de beheerder van het groepje zitten. Alle andere argumenten zijn van minder belang.
Via een gedeeld account zou je het groepje makkelijker actief kunnen houden, maar dat zal wel niet mogen van niantic
-
1 juli, 2023 om 12:56 #14603goud11jeDeelnemer
Het beste zou dat bij wijze van spreken dat in iemand zijn achter tuin zitten. Dan kan je de activiteit het makkelijkst volgen.
-
1 juli, 2023 om 14:01 #14604DarcyDeelnemer
Niets houd je tegen om meer als 1 hobbygamers groep te maken. Zolang er maar genoeg afstand tussen zit.
-
1 juli, 2023 om 14:05 #14605
-
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.