EDIT door Bloom: Verlengd door extreme warmte
7.99 euro Nintendo Eshop code, per (nieuws) bericht op onze website vanaf 16 juli tot en met 16 31 augustus 2022. (1 september telt dus niet meer mee)
Uiteindelijk bedrag wordt afgerond naar de dichtstbijzijnde Nintendo eShop kaart. (7,99, 15 of 25 euro)
Gezien de korte looptijd is deze dus voor de mensen die de site echt volgen.
Om deel te nemen plaats je een link naar je bericht in dit topic, dat houdt het overzichtelijk voor iedereen, ik vermoed ook dat niet iedereen die schrijft een Nintendo switch heeft…
Je bericht dient ook minimaal 1000 tekens te bevatten
(om een idee te geven de Disney+ Trailer Obi-Wan Kenobi & The Book of Boba Fett review & het artikel over Go fest 2022 bevatten ~2000 tekens)
// Speciaal event voor iedereen die artikels post op onze site //
Forumtopics in onderstaande subs, zijn deze keer geldig wanneer ze eigen fanart of meer dan 1000 tekens en 2 reacties van andere leden bevatten.
Andere forumtopics tellen niet mee
Er is een pot van max 50 Euro voorzien. (de codes die al gekocht zijn over van vorig event)
Bij deelname verklaar je je akkoord bij de algemene voorwaarden voor hobbygamers events.
https://hobbygamers.be/forums/topic/voorwaarden-bij-deelname-aan-hobbygamers-events/
Ik had bij vorig event eigenlijk meer interesse verwacht, vandaar dat ik dit toch nog over doe, al is dit veel beperkter in tijd en Nintendo eShop waarde.