15 euro Nintendo Eshop code, per (nieuws) bericht op onze website vanaf 2 mei tot 22 juni.
Om deel te nemen plaats je een link naar je bericht in dit topic, dat houd het overzichtelijk voor iedereen, ik vermoed ook dat niet iedereen die schrijft een Nintendo switch heeft…
Je bericht dient ook minimaal 1000 tekens te bevatten
(om een idee te geven de Disney+ Trailer Obi-Wan Kenobi & The Book of Boba Fett review & het artikkel over Go fest 2022 bevatten ~2000 tekens)
// Speciaal event voor iedereen die artikels post op onze site //
Ik ben blij dat we een nieuwe snelle blog hebben, maar er ontbreken natuurlijk nog heel wat leuke berichten. Daarom wil ik iedereen belonen die tussen mei & juni een bericht op de site plaatst. (forumberichten tellen niet mee)
Er is een pot van 300 Euro voorzien, dus geldig voor de eerste 20 berichten tussen 1 mei en 21 juni, anders ben ik snel blut…
// Ik werk anders dan Hera en wil de schrijvers wel belonen maar zal dit eerder doen met dit soort tijdelijke events en nee ik stuur ook geen berichten rond dat er een event loopt…
Ook Covid is een groot vraagteken waardoor een tripje naar een beurs of pretpark er voorlopig nog niet in zit.//