Sorteerhoed test (Harry Potter) waar horen jullie thuis ?

Home Forums Wetenschap, cultuur, politiek & techniek Sorteerhoed test (Harry Potter) waar horen jullie thuis ?

Weergave van 14 reactie threads
  • Auteur
      Stella
      Deelnemer

Het is belangrijk de vragen zo eerlijk mogelijk in te vullen. Ik nam ook een redelijk grote (Nederlandse) test.

https://www.idrlabs.com/nl/zweinstein-afdelingstest/test.php

Je resultaat delen kan op 2 manieren:

1) De beste weg:
      Rechter muisknop op resultaat –> afbeelding opslaan –> op hobbygamers klik je op “Nieuw” –> “Media” –> klik op “URL kopiëren” en plaats de link hier

2) Via twitter / facebook:
      De site geeft je dan een link die je hier in Hobbygamers kan kopiëren.
      Als je in het forum op het fototje naast de ketting klikt en dan de link invoegd in je bericht krijg je het ook.

Persoonlijk vind ik de omschrijving van de afdelingen in die test niet zo goed hierbij een aangepaste versie:

Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus door zijn stichters verdeeld in vier afdelingen:

• Griffoendor: bekend om zijn dapperheid, ridderlijkheid en durf en lef
      • Huffelpuf:Vind je hard werken oké, Huffelpuffers blinken uit door trouw en hebben geduld voor twee
      • Ravenklauw: Bij het wijze Ravenklauw, vinden mensen met verstand, die geleerd en bij de pinken zijn, altijd wel een geestverwant.
      • Zwadderich: waarderen ambitie, sluwheid, leiderschap &vindingrijkheid ze zijn sluw en schuwen echt niets, als hun doel maar wordt bereikt.

In theorie kan je nooit 100% toebehoren aan 1 afdeling, iedereen heeft een beetje Griffoendor, Huffelpuf, Ravenklauw en Zwadderich in zich.

Dit is vast ook de reden waarom de hoed ook rekening houd met de afdeling waarin je wil terecht komen en niet enkel met de eigenschappen die je bezit.

—————————————————————————————

EDIT door Bloom:

Sticky + verplaatst naar Wetenschap, cultuur enz

Reden: dit topic is niet eigen aan een game

Stella
      Deelnemer

Mijn resultaat:

ik ben best wel tevreden met mijn resultaat, al had ik niet zoveel Zwadderich & Huffelpuf verwacht.

Bloom
      Sleutelbeheerder

Ik heb een redelijk bizar test resultaat.

Op een Engelse test scoorde ik hoger in Griffindor en lager in Ravenklauw ik beschouw mezelf ook niet als genie, maar ik lees wel boeken 🙂

Darcy
      Deelnemer

Ik zag mezelf toch ook anders :wacko:

Meer Huffelpuff en minder Zwadderich, je komt jezelf toch tegen met zo een test.

Flora
      Deelnemer

Hoe kun u 100% Zwadderich scoren. :wacko:

EDIT:

Nu ik het beter bekijk, je maakt je bijnaam “Darcy” ook echt wel waar, vermoedelijk geen haar veranderd tegen vroeger.
      Dit lijkt cool, maar ik vind het vooral jammer voor je vriendin.
      Misschien zou je eens bij de spicholooch kunnen langsgaan.

Meer over Darcy vind je hier: https://winx.fandom.com/wiki/Darcy

(wel jammer dat Bloom de Winx Club informatie van hobbygamers heeft gehaald :ween: , dat is een stuk jeugt sentiment )

goud11je
        Deelnemer

Het is leuk dat je met mij inzit, maar je bezorgdheid is niet nodig.

By the way: Darcy is mijn vrouw niet zomaar mijn vriendin en die moet zeker niet veranderen. :rose:

Darcy is inderdaad erg slim, ziet snel verbanden maar anders dan in je tekenfilm bedoeld ze het goed.

Net omdat mijn vrouw al weet wat er gaat gebeuren voordat de omgeving het door heeft komt ze hard en emotieloos over. Maar dat is erg handig voor de momenten waarop ik het niet meer zie zitten.

Yìhán
        Deelnemer

Zwadderich wil niet zeggen slecht.

De grote tovenaar Merlijn scoorde ook Zwadderich. Goede schrijvers doen onderzoek. Ik ben dus zeker dat Rowling dit niet zomaar neer schreef en een soort test gebruikte om te weten waar figuren vermeld in de boeken thuis hoorden.

Tegenwoordig worden hiervoor apps gebruikt als campfire blaze.

Mava
        Deelnemer

Wordt wakker, je leeft in het verleden.

Winx club is al heel oud. (tussen de 18 en 13 jaar geleden)

Flora
          Deelnemer

Nee, jij bent niet mee.

De laatste van de serie is 2019 en dat is niet zo lang geleden.

Cox Cos
            Deelnemer

:good: Winx Club kan je ook nog op Netflix kijken.

Big Bang theorie schrappen ze binnenkort uit de catalogus.

Flora
      Deelnemer

Mijn scores:

Het valt me op dat ik veel lagere scores heb :scratch: maar ik denk wel dat de sorteerhoed me zou toelaten tot Griffoundor aangezien mijn beste vrienden daar zitten en dat toch mijn 2de hoogste score is.

goud11je
        Deelnemer

Best wel raar dat je scores zo laag zijn.

Mava
        Deelnemer

Net zoals op school, lage cijfers :fluiten

goud11je
      Deelnemer

Eigenlijk ook geen hoge score, ik heb de test 2 keer afgelegd en kwam op ongeveer hetzelfde uit.

Met mij heeft de sorteerhoed een slechte dag :p

layla
      Deelnemer

@Goud11je:

Jij hebt geluk, je kan bijna overal naar toe.

Mijn score:

Al goed dat de winx niet verdeeld werden door een sorteerhoed, we hadden nooit in dezelfde groep gezeten. Tenzij misschien Huffelpuf

Yìhán
      Deelnemer

Zeer uiteenlopende resultaten hier op het forum.

Dat geeft wel aan dat iedereen uniek is.

Een aantal vragen van die test zijn ook moeilijk te beantwoorden.

Stormy
      Deelnemer

Ik vrees dat assertieve mensen automatisch een hoge Zwadderich score hebben en geloof me, af en toe eens op tafel kloppen maakt dat je dingen in het leven bereikt.

Mava
        Deelnemer

Klopt – Hint Hint :lol

Mava
      Deelnemer

Edit door Bloom, link klopt niet.

Hé, rooie blijf uit mijn berichten, nu kon ik heel de test opnieuw doen !!!!

De link klopte vast wel, ik wist gewoon niet dat die via invoegen -> afbeelding kon worden geven. :fuck :fuck   :fuck   :fuck   :fuck   :fuck

Ik ben er echter wel in geslaagd 2 keer exact hetzelfde te bekomen.

Persoonlijk had ik nooit een 100% Griffindor score verwacht.
      Ravenklauw had hoger gemogen, tenslotte ken ik elke pokémon naam + type & weakness van buiten. Al zal dit me niet helpen in Hogwarts Legacy.
      De Harry Potter boeken heb ik ook nooit gelezen, de films vond ik wel leuk.
      In het Harry Potter universum zou ik vast een goede gamekeeper zijn, ik hou van beestjes vangen. :good:

November
        Deelnemer

Een redelijk arrogante meme, een paar keer :fuck naar Bloom.

We zien meteen al van waar de Zwadderich score komt. :lol :lol :lol

Jouw Griffindor score kan ik best wel begrijpen. Mava verdedigt regelmatig een bepaald iets of iemand, kijk maar naar het topic waarin je het opneemt voor de makers van Pokémon. (The Pokémon Company)

link naar topic:

Grafaiai kleurt de bossen in Pokémon Scarlet & Violet

Bloom
        Sleutelbeheerder

@Mava: Je reactie is tegen de regels en zou je normaal gezien een ban opleveren. :negative: Maar ik ben in een vergevingsgezinde bui en laat het zitten. :aengel2:

En de link ?

Wel, je plaatste een link naar een filmpje van het kanaal Shadiversity, wat NIETS met dit topic te maken heeft en dat ik dus diende te verwijderen. :fluiten

November
      Deelnemer

Ik denk dat de test mensen met een sterke personaliteiten hogere scores geeft.

Voor de Sorteerhoed maakt dat natuurlijk niet uit, die kijkt naar je hoogste scores + naar wat je wil bereiken.

Ik weet van mezelf dat ik geen sterke persoonlijkheid heb, mijn scores zijn dan ook behoorlijk laag.

Tecna
      Deelnemer

Scores:

Flora
      Deelnemer

@tecna @Bloom @Stella @Layla en Muza als die zou reageren.

Als we samen in de klas willen zitten zal het Huffelpuff moeten worden B)

Cox Cos
        Deelnemer

No offence, Muza lijkt me te agressief voor Huffelpuff.

Morganna
      Deelnemer

Ik ben niet echt tevreden met mijn resultaat, maar het is wel een stijgende lijn :XD  

Weergave van 14 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.