- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 7 maanden geleden door .
Weergave van 6 reactie threads
Weergave van 6 reactie threads
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Home › Forums › Computer sub › Computer voor Hogwarts Legacy
Heb je een goede pc nodig voor Hogwarts Legacy?
Ik zou willen spelen op een standaard 55 inch TV toestel. Op zo een 2 meter afstand. (Bestuurd door een draadloze muis & keyboard)
Specs: 4k ( UHD) 100 hz
Hoe oud mag je pc zijn ? Iemand een idee?
Je wil in 4K spelen op een TV???
Daar heb je een goede pc voor nodig!!!
Minimaal: Ryzen 5 5800 of Intel i7 10700k
32 GB RAM
Nvidia RTX3090Ti of AMD Radeon RX 7900 die kosten nieuw rond de 1000 euro
Het is niet omdat je tv 4K aan kan dat je op 4k moet spelen.
Ik vraag me af of je dat zelfs merkt op 2m afstand.
Het groot scherm lijkt me cool maar Hogwarts Legacy lijkt me niet makkelijk te bedienen van uit de zetel.
Oei, zo een dure videokaart heb ik niet. Op 4k spelen zullen we maar laten vallen 🙁
Mijn ventje heeft wel een PlayStation 4. Misschien kan ik het dan toch beter daar op installeren.
Als je vanuit een luie zetel wil spelen kan je het inderdaad het beste op een console installeren. Als je een playstation 5, Xbox One X of Xbox One S hebben dan kan je wel in 4K gamen.
Met een Playstation 4 kan je niet niet 4K gamen, maar Hogwarts Legacy komt er wel voor uit.
Voor de Nintendo Switch komt het pas veel later uit. Als het al uitkomt, want dit lijkt een game die maar niet afgewerkt raakt. De Nintendo Switch ondersteund geen 4K.
Misschien niet onbelangrijk te vermelden is dat Hogwarts Legacy niet op alle systemen op 10 februari uit komt.
Dit staat vermeld is Stella’s tekst:
Eigenlijk wel goede timing, míjn pokemon is al 2 keer uitgespeeld.
Nu is het voor mij vooral de online game play, het broeden van pokemon en natuurlijk het ruilen enz.
Ik kan dus wat tijd vrijmaken voor een nieuwe game.
Het enige nadeel is dat mijn partner zot is van Harry Potter en dat ik dus even wat meer huishoudelijke taken op mij zal moeten nemen. 🙁