Reageer op: Hebben jullie tips voor een net beginnende pokemon GO speler

Home Forums Pokémon GO Hebben jullie tips voor een net beginnende pokemon GO speler Reageer op: Hebben jullie tips voor een net beginnende pokemon GO speler

Flora
Deelnemer

Hij heeft toch niet gezegd dat hij snel XP wil ?

Lucky ergs zijn inderdaad héél goed zolang er nieuwe pokemon in de omgeving zitten. Maar ze kosten wel geld…

Het lijkt me ook logisch dat je de eggs inzet wanneer je veel pokemon evolueert. Dat is ook goed bij hoog level mensen een goed idee.

Mijn tips:

• < level 10: Pokémon vangen is moeilijk op deze levels, ik zou vooral vooral items verzamelen. Neem de tram of ga op een plaats zitten met veel pokéstops dan gaat het snel.
  • Level 15 -> 20: Pokémon vangen, bouw ook een basis team op voor raids.
  • Level 15 -> 30: Als je stapt krijg je rewards (5 km, 25 km of 50 km wandelen), dat zijn meteen veel pokéball bij en 5 Km is zeker haalbaar.
  • Level 20 -> 40: Raids doen, die brengen veel XP op.
  • Level 25 -> 50: Friends geven makkelijk XP en items maar je moet er wel wat geduld voor hebben.
  • Level 30 -> 45: Als je toegang hebt tot een Pokémon Let’s GO op de Switch vang dan Meltan, je moet 3 uur (+ 2 uur boven Lv 40 voor XL candy) Meltan vangen alvorens je een goede Meltan hebt en Melmetal kan maken +  maxen. Evolueer alleen je beste Meltan. op Lv 30 heeft een Meltan max ~700 CP dat is redelijk hoog. Bekijk elke Meltan met APPRAISE nadat je hem gevangen hebt en TRANSFER alle niet 3-ster Meltan. Metan is een event pokémon en kan je maar 1 voor 1 verwijderen. Je hebt ongeveer 1 3-ster Meltan per uur vangen.
  • Level 30 -> 50: Eitjes broeden, kost ook wel wat geld maar deze geven XP, Startdust en goede pokémon (3-ster).

TIP:
Hoe meer je met Pokémon GO stapt hoe minder Egg Incubators je moet opzetten.
Incubaters kosten geld, maar ze zijn wel nuttig. Het is makkelijk stardust & XP
Ik doe ongeveer 25 Km per week (minimum 2 eggs per week) en gebruik enkel de gratis incubator.
Probeer als je onder Level 30 zit toch zeker 3 eggs per week te hebben.