do. mei 19th, 2022

Reageer op: Intel versie 8 + Spectre en Meltdown.

Home Forums Computer sub Intel versie 8 + Spectre en Meltdown. Reageer op: Intel versie 8 + Spectre en Meltdown.

Toxi
Deelnemer

koop dan een pc met een goede processor maar steek GEEN geld in een grafische kaart.

Dit is waarschijnlijk alleen RS gericht, vooral omdat je tegenwoordig voor alles wel een fatsoenlijke videokaart nodig hebt. Hoewel het ook wel een beetje een voorkeur is dat je hogere kwaliteit wilt. Zo speel ik LoL nogsteeds, maar wil ik dat echt niet spelen op een lagere kwaliteit dan max. Ik speel nu ook PoE na hun 3.0 uitbreiding. In die uitbreiding hebben ze “dynamic graphics” toegevoegd. Dit houdt in dat de kwaliteit van je game minder word op bepaalde momenten zodat je game soepeler loopt en dan daarna terugschakelt naar een betere kwaliteit als alles goed geladen is. Ik heb dit direct uitgezet en alles op max gegooid. Ik merk soms wel eens dat het laden wat langer duurt, maar dat maakt me niet zoveel uit. voor beide games zijn de basiseisen best laag grafisch gezien. League heeft sinds kort zelfs een potato mode, zodat je dus met een potato pc(een oude/slechte pc) kan spelen.