za. mei 21st, 2022

Reageer op: Ik wil ook een grotere SD kaart – maar welke ?

Home Forums Console vragen Ik wil ook een grotere SD kaart – maar welke ? Reageer op: Ik wil ook een grotere SD kaart – maar welke ?

Toxi
Deelnemer

Ik had er een inzitten van 4gb. Maarja, dat is natuurlijk te weinig. Toen 128gb erin gestopt, maar deze was niet snel genoeg (downloads haperen en alles laad wat slomer. Geen idee of dit was omdat het een miniSD is.). Dus ik heb even gezocht en heb een SanDisk 32gb 80/60 mb/s gevonden. Ik heb hem nog niet erin gedaan omdat ik nog geen tijd heb gehad. Als je nagaat dat sun/moon een van de grootste games is die je op de 3ds tegen zal komen, dan kan je al 8x sun/moon erop zetten. Hoe vaak zal je 8 games tegelijkertijd spelen? Nooit, je kan er dan gewoon een verwijderen wanneer er een nieuwe uitkomt. Juist hierom denk ik dat 32gb met een redelijk snelle lees/schrijf snelheid meer dan voldoende is. Ik geloof dat je hem helemaal niet hoeft te formatteren, dit heb ik met mijn 128gb ook niet gedaan.

EDIT: Even gezocht voor je en ik heb de kaart die ik heb gevonden op bol.com. Hier dus de link