Welke gaan jullie halen ? Pokémon Sword – Shield – of geen van beiden ?
Home › Forums › Pokémon Forum › Welke gaan jullie halen ? Pokémon Sword – Shield – of geen van beiden ?
Dit onderwerp bevat 9 reacties, heeft 7 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Toxi 1 jaar, 5 maanden geleden.
- AuteurBerichten
- 2 november, 2019 om 09:26 #8298
Het is bijna zo ver. Pokémon tijd
Eigenlijk ideaal, want met het slechte weer kijk je toch al sneller uit naar een paar games.
Het leuke is ook dat je dit op de tv gaat kunnen spelen, anderzijds kan dat problemen geven met je partner (denk maar aan voetbal, discovery channel of netflix)
ik weet nog niet welke game ik ga kopen, waarschijnlijk niet alle 2 tenzij ik ze echt leuk vindt.
Hebben jullie al een keuze gemaakt voor welke game jullie gaan ?
- 3 november, 2019 om 01:27 #8315
Anoniemik ga hem zeker halen.
Maar welke versie is nog te vroeg om te beslissen.
- 3 november, 2019 om 17:17 #8318
Ik ga zeker één van beide halen.
Waarschijnlijk pokémon shield omdat je op deze versie larvitar, Goomy en Ponyta kunt vangen.
Maar mijn beslissing staat nog niet 100% vast hoor - 3 november, 2019 om 17:46 #8319
In nederland en buurlanden was de combo pack helaas al uitverkocht(voor zover ik kon vinden). Ik heb dus ff een maatje in Engeland gecontact en laat ie daar nou nog wel aanwezig zijn. Ik heb dus de duo pack gekocht. Ik ga hem alleen iets later binnen krijgen.
- 3 november, 2019 om 22:27 #8320
Ik ga hem niet halen, enkel als download op mijn Nintendo Switch.
Misschien als mijn download uitgespeeld is dat ik nog een versie koop op een kaartje maar dit is niet zeker.
ik heb een overkill SD kaart in mijn Switch zitten (Adata Premier ONE V90 256GB)
- 3 november, 2019 om 23:25 #8322
Blijkbaar is er al een lijst met pokémon die alleen maar voorkomen in 1 van de 2 versies van Pokémon
https://www.serebii.net/swordshield/exclusives.shtml
Dit is waarschijnlijk wel nog maar een voorlopige lijst.
W&K heeft gelijk, geen Ponyta in Pokémon Sword ! Dat wil zeggen ook geen evolutie (galarian rapidash) en die is zo schattig
- 5 november, 2019 om 00:23 #8325
Er is al een leak.
Hier een linkje met alle spoilers die iemand maar zou willen hebben (en er tot nu toe zijn)
https://docs.google.com/document/d/16H4ku8pb3wDILcZUMsGdp_5qw2f0twmaBqPQ0V3jsyA/preview
- 14 november, 2019 om 01:51 #8332
ik denk dat ik hem pas in december ga halen.
- 19 november, 2019 om 21:00 #8341
ik heb ze alle 2, ook Muza heeft ze beiden
- 20 november, 2019 om 21:38 #8348
Ik heb ze toch niet beide. Er ging wat fout in Engeland.. dus toen maar ff naar de buren(mediamarkt om de hoek) geweest en t spel opgehaald zaterdag. Ik heb alleen Shield.
- AuteurBerichten
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.