Sword – Shield – vind je het een goede game ?
Home › Forums › Pokémon Forum › Sword – Shield – vind je het een goede game ?
Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Muza 10 maanden, 4 weken geleden.
- AuteurBerichten
- 19 november, 2019 om 21:22 #8342
Ik heb getwijfeld of ik dit in het “Pokemon Attac & Protec (gen 8 discussie!)” topic zou posten. Maar dat topic is al zo oud ! Dus vraag ik hier wat jullie er van vinden.ik heb ook wat hulpvraagjes gegeven, ik ga ze ook niet allemaal beantwoorden, dit is geen review enkel wat jullie er van vinden.
Hulpvraagjes:
- Stoort het dat niet alle pokémon in het spel zitten ?
- Zitten er genoeg pokémon in de veldjes ?
- Vind je het geluid goed ?
- Wat vind je van de tekeningen ? grafisch ok ?
- is de omgeving / steden goed ontworpen ?
- en wat met de verhaallijn ?
- vind je Dynamax leuk ?
- Moeilijkheidsgraad ?
- Reeds online geweest ?
- 19 november, 2019 om 21:33 #8343
Sword & Shield was voor mij een beetje thuis komen.
Na pokémon GO & Let’s GO kan je weer gezellig normaal levelen en vechten.
Wat is vooral leuk vindt is dat er geen ongewenste encounters meer voorkomen, je ziet de meeste pokémon gewoon staan of lopen.Voor mij zit er voldoende variatie in de pokémon in de veldjes, de wildy is ook super leuk met die raid battles + er zitten niet altijd dezelfde pokémon in de veldjes. Hier kan ik zeker een paar uur in pokéhunten !
1 nadeel, ik vind de wildy te klein, die had zeker dubbel zo groot gemogen.
De andere routes in het spel vind ik leuk, maar ook die zijn klein.De verhaallijn is simpel maar leuk.
De steden vind ik ook erg leuk, dit is meer dan een pokémarkt en een pokécenter weet je wel.super zijn ook de filmpjes en de mogelijkheid om deze uit te zetten in het optiemenu.
Voorlopig zet ik ze zeker niet uit, maar later misschien wel.- 20 november, 2019 om 21:20 #8346
De wild word groter als je wat verder komt. Er is dan ook nog een route aan de rechterkant (volgens mij kan je daar niet doorheen in het begin). Duurt zeker wel 2 minuten om van kant naar kant te fietsen.
- 20 november, 2019 om 21:37 #8347
Ik vind het op zich wel een prima spel. De “rival” en “unbeatable champion” zijn alleen bloedirritant. Ze houden maar niet op!!!
Wildernis is wel leuk, alleen dat fietsen voor die Watts is gek. Je krijgt zo ontzettend weinig dat het niet uitmaakt. Gewoon alle dens aantikken dan krijg je meer.
Alle steden op 2 na zijn maar een straatje. Hier had veeel meer tijd in gemogen.
Het gym leader deuntje is echt het beste deuntje. Als ze op hun laatste pokemon zitten dan ga ik persoonlijk helemaal wild.
Gelukkig kan je dat ook instellen in de Battle tower, dus dat is echt ideaal.Dynamax is een beetje vreemd. Maar die gigantamax pokemon zoeken is dan wel weer interessant, omdat ze natuurlijk limited zijn. (momenteel gigantamax pokemon; Butterfree: beide games, Drednaw: Sword, Corviknight: Shield)
Mochten mensen een Drednaw kunnen vangen dan trade ik daar wel een Corviknight voor(maar dan moet ie wel eerst in een bal blijven zitten…).
Al met al erger ik me niet heel erg aan dat niet alle pokemon erin zitten, mijn playthrough ‘limit’ was alleen galar pokemon gebruiken. Dus ik heb geen pokemon van buiten galar om gevangen.
Mijn eindteam was: Water starter (ik heb m genicknamed, dus weet zn naam niet), Corviknight, Rapidash (galar), Bolthund, Coallosal en ik had galar zigzagoon maar die wilde maar niet evolueren naar zn laatste evoluatie dus weggedaan en de legendary erin gedumpt voor het allerlaatste gevecht. Op zich een redelijk gevarieerd team. Ik had ook spoilers gezien dat bepaalde gym leaders ge1shot werden vanwege te hoge levels, dus ik heb mn best gedaan zoveel mogelijk trainers te ontwijken. Dit zorde ervoor dat ik bij gyms vaak wel totaan mn laatste pokemon vecht. En bij de champions cup toch ook wel elke keer tot mn 6e pokemon vocht.
Dit maakte het voor mij wel ontzettend leuk. Daadwerkelijk super effective moves moeten gebruiken om te winnen. Er zaten een aantal echte close-calls tussen (beide laatste pokemon, half hp.. dus wie er eerst ging die won en hij is sneller… Sucker punch HAH)
Wel jammer dat er post-game niet super veel te doen is behalve shinyhunten, battle tower en raids.
- 24 februari, 2020 om 23:59 #8368
Score & Shield boeit me mínder dan de vorige game.
De dens zijn wel leuk. Maar na een paar verveeld het wel.
- AuteurBerichten
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.