Halloween 2019 – Free Norton 5 apparaten (voor de eerste 5 reacties)
Home › Forums › Group Forums – COMMUNITY – GEMEENSCHAP › HobbyGamers Events › Halloween 2019 – Free Norton 5 apparaten (voor de eerste 5 reacties)
Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Anoniem 1 maand, 1 week geleden.
- AuteurBerichten
- 30 oktober, 2019 om 06:20 #8287
Het is niet moeilijk & het is terug
ENKEL GELDIG VOOR DE EERSTE 5 MENSEN DIE OP DIT TOPIC IN HET NEDERLANDS REAGEREN VOOR 30 november 2019.
Het is eind deze maand weer Halloween en dan deelt Hobbygamers weer cadeautjes uit.
Dit jaar gaat dat een Norton antivirus zijn voor je Windows computer / Android smartphone / Android tablet. (DUS NIET TE GEBRUIKEN VOOR IPHONE, LINUX OF MAC)
Met de activatie code kan je een jaar (12 maanden) gebruik maken van de antivirus.
Welke antivirus is het dan ?
Wel deze:
Je kan hem dus installeren op maximaal 5 besturingsystemen en het enige wat je moet doen is dus reageren in dit topic VOOR 30 november.
Na jouw reactie sturen we je de activatie code binnen de 7 dagen door. (er wordt dus niet gewacht tot de 30 ste)
Meer informatie over het aangeboden product: https://be-nl.norton.com/norton-security-antivirus?inid=nortoncom_nav_norton-security-antivirus_products-services:norton-security
- 30 oktober, 2019 om 06:20 #8288
Hoe installeren / gebruiken ?
- download Norton Security Deluxe 30 dagen trial (link: Norton Security Deluxe 30 dagen trial)
- dubbelklik op het bestand en volg de installatie instructies
- Start de trail en probeer het product voor enkele dagen
- Wanneer Norton vraagt om het product te kopen of te verlengen geef je de naar jou doorgestuurde code in.
Hoe legaal is deze actie ?
100% legaal ! De Norton Security Deluxe 3.0 werd door ons aangekocht in de computerwinkel, dus ja een winkel en geen online shop.
Dit jaar gaat de actie NIET uit van Bloom, ik heb alles zelf geregeld.
Garantie ? of inruilen ? schade ?
Wij geven geen garantie op cadeaus, inruilen is dus ook niet mogelijk.
Je weet wat ze zeggen: je moet een gegeven paard niet in de mond kijken…
Voor vragen kan je wel op ons forum terecht natuurlijk.Geleden schade gaan we ook niet vergoeden maar je moet al een held zijn om schade te krijgen van het installeren van een antivirus.
Doel van de actie ?
Meer activiteit op het forum, want de laatste tijd is het hier nogal dood.
- 1 november, 2019 om 21:16 #8294
Altijd handig dit
- 2 november, 2019 om 08:57 #8295
Vorige keer was ik te laat, maar dit keer doe ik mee !
Er gaan er een paar zijn die vloeken, er zijn maar 5 Norton antivirussen deze keer, de vorige keer 15 !
- 2 november, 2019 om 13:03 #8299
Altijd handig zo’n norton antivirus.
Ik heb vorig jaar meegedaan maar mijn e-mail werd gehackt dus ben ik het kwijt geraakt.
Super dat dit weer georganiseerd wordt. - 2 november, 2019 om 23:33 #8308
AnoniemNet op tijd dit topic gezien
Ik gebruik de code van vorig jaar, nog 3 dagen te gaan en het abbo is verlopen.
Norton heeft al zeker 100 keer verwittigd.
- AuteurBerichten
Het onderwerp ‘Halloween 2019 – Free Norton 5 apparaten (voor de eerste 5 reacties)’ is gesloten voor nieuwe reacties.